Dostawa i płatność
Podczas składania zamówienia Klient wybiera sposób dostawy i formę płatności.
KOSZTY DOSTAWY:
Paczki są wysyłane do Klientów za pośrednictwem Poczty Polskiej (Kurier lub przesyłki pocztowe polecone).
- Koszt przesyłki wynosi standardowo 11 zł (przesyłka kurierska lub paczka pocztowa polecona).
- Koszt przesyłki za pobraniem wynosi 22 zł (waga przesyłki do 2 kg).
- W przypadku zamówienia towaru w sklepie na kwotę powyżej 300 zł, koszt przesyłki pokrywa sprzedający.
- Istnieje możliwość odebrania zamówionego towaru bezpłatnie w Poznaniu lub Bydgoszczy, po wcześniejszym umówieniu terminu odbioru.
Standardowo zamówienia są realizowane wyłącznie na terytorium Polski. Istnieje jednak możliwość wysyłki zagranicznej, ale wówczas należy przed potwierdzeniem zamówienia skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta w celu ustalenia szczegółów dotyczących kosztów transportu.
PŁATNOŚĆ:
W sklepie DotykMaroka.pl Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary z dostawą na terytorium Polski:
- przelew bankowy - przy tej formie płatności realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez sklep potwierdzenia poprawnego wykonania operacji od operatora płatności. Przy założeniu 3 dni roboczych jakie ma sklep na przygotowanie przesyłki. Przelewu należy dokonać na konto bankowe: Idea Bank: 09 1950 0001 2006 2724 8010 0001
- przelew poprzez system płatności Przelewy24.pl - przy tej formie płatności realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez sklep potwierdzenia poprawnego wykonania operacji od operatora płatności. Przy założeniu 3 dni roboczych jakie ma sklep na przygotowanie przesyłki.
- płatność przy odbiorze - płatność za pobraniem - przy tej formie płatności realizacja zamówienia rozpoczyna się po potwierdzeniu mailowym bądź telefonicznym zamówienia przez Klienta, przy założeniu 3 dni roboczych jakie ma sklep na przygotowanie przesyłki.
Kontakt do Biura Obsługi Klienta: info@dotykmaroka.pl, tel. 789 388 433.